fredag 18. juni 2010

Rosesermoni

Niks - har ikke meldt meg på ungkaren eller noe slikt. Men torsdag hadde vi en avslutning for å markere slutten på 13års skolegang - endelig! Rosen var ikke den peneste jeg har sett, derfor ble den brukt som apporterings/hold fast trening. Kjekkasen :-)
Denne uken har jeg også begynt i sommerjobben. Enda en sommer skal tilbringes på brygga til Norcem sementfabrikk. I løpet av 5 dager har jeg lastet båt i mangfoldigende timer, fått noen nye filippinske venner, lært meg filippinsk (Kaibgan! Kamusta ka?), lest ut en 420 siders bok i løpet av 5 timer den ene dagen, fått håret grått av sement og fått en heftig hjelmsveis. Mye av det som skjedde i fjor som går igjen med andre ord.

Ønsker alle kjente en riktig god sommer, og ikke minst lykke til til alle som har planer om å reise på tripple i Sverige og WDS i Danmark! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar