onsdag 2. juni 2010

Endelig!

I dag kom utstillingsdekkenet i posten! Just in time til å bruke i forkant av helgens utstillinger!


(Aris gadd ikke posere fordi han var mest opptatt av å holde øye med dummyen han fant, men slik ser i hvertfall herligheten som skal spare mors rygg ut!)


I dag var siste del av introkurset i utstilling. Egentlig ble det jo ikke kurs. Fordi det ble så kort tid til å annonsere i forkant ble det ikke heller noe stort påmeldingsantall derfor kjørte vi det bare som 2x 2times ringtrening for de 3 ekvipasjene. Egentlig veldig fint - for da fikk jeg god tid til alle og det ble lite venting! Jeg føler selv at alle har fått en fin fremgang på veldig kort tid - og håper selvfølgelig å se dem i ringen fremover. Den spenstigste ekvipasjen hadde meldt på NKK Drammen før de kom på trening og hadde ingen erfaring med utstilling. Det kaller jeg å hoppe i det! ;-) En annen ekvipasje skal prøve seg i Sandefjord - spennende!



Til helgen er det NKK Drammen/NRK Oslo, etter å ha hørt hvem og hvor mange hunder Christina hadde meldte jeg på tviler jeg ikke på at det blir mye å gjøre. Gleder meg!! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar