torsdag 25. mars 2010

Ros til Bergen & omegn


Jeg vil benytte dette innlegget til å skrive noen fine ord om retrieverklubbens avdeling "Bergen & Omegn". Vi var jo som tidligere nevnt på dobbelutstilling i Bergen i høst (bra gjorde vi det også). Men da jeg kom hjem så slo det meg at BSBK som har utstilling for alle raser hadde gitt oss BIM premie, noe Retrieverklubben ikke hadde gjort. Vanligvis er jo gavepremien et lite glass (og da klarer man seg fint uten CK glass nr 20 liksom..) men denne gangen hadde vi jo faktisk blitt BIM og det er jo koselig å ha et minne fra, for alt vi vet kan dette være den siste gangen? Ellers er jeg veldig fornøyd med høstutstillingen deres i Bøneshallen, vi har vel vært på 3stk av dem, og Aris ble jo nettopp 5, så det er vel bare en gang hittil i hans liv at vi ikke har vært der. I utgangspunktet sendte jeg en mail like etter utstillingen, men de gamle hjemmesidene var ikke alle like bra, så tror den aldri kom gjennom. Dette var da et kontaktskjema på siden, ingen mailadresse.


Men etter de hadde utstilling i februar så tenkte jeg at nå måtte jeg få sendt den mailen. Både for å få gjennom ros for fin gjennomføring og for en liten detalj jeg syntes de kunne forbedre seg på. Jeg fikk flere hyggelige mailer, og i går ble gavepremien sendt i posten. DET KALLES SERVICE DET! :-)


Men i kveld er det pakking og bading som står på timeplanen (+ lekser....) i morgen består mine 2 skoletimer av en tur på kino, og så er det påskeferie - og den startes i Uddevalla på utstilling, hva ellers? ;-)

Bilde fra utstillingen i høst (foto; Knl Fab Four)

BIR er Ch. Fab Four's Feel Free og BIM er min egen Aris

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar