onsdag 10. mars 2010

Litt diverse


Ingen store nyheter i det siste, vi venter fortsatt på informasjon fra tispeeier angående valper. Av nye ting i det siste har jeg endelig turt å prøve å ta med meg Aris på en skitur! De som kjenner Aris vet han har mye energi og stor fart, og sammen med mine dårlige skiferdigheter så er det jo et skummelt eksperiment! Men ettersom Aris var redd for skia (ikke selve skia da, men å ha de i nærheten av egne bein i hvertfall) så det gikk ikke så aller verst, faktisk!

Ellers er det årsmøte i NRK Telemark i morgen, spent på å se om det kommer noe nytt og spennende ut av det! :-)

Guttas nye favorittbil, og til de som undervurderer en (y)aris så vil jeg bare si at jeg har hatt 3 voksne flatter - i bagasjerommet!! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar