fredag 18. september 2009

Kort oppsummering


Nå som disse 2 hektiske ukene er over så er det på tide med en kort oppsummering. Forrige uke var jeg på Europatur (Strasbourg) med skolen fra mandag til fredag. Var innom Europarådet, EU parlamentet og konsentrasjonsleir blandt annet. Fin temperatur (Fra 20 og opp mot 30 grader) og alt i alt en fin tur.

Utenfor Nachweiler, konsentrasjonsleiren som lå på toppen av en ås, der veien opp minnet mest om gamle vestlandsveier...


Fredag morgen reiste vi tiidlig på morgenen (la meg vel i 4 tiden "kvelden" i forveien), og når vi endelig landet på Torp var det 3t venting for min del, før turen gikk videre til Stavanger. Deretter litt buss hit og dit, og klokken elleve var hjem fremme på hytta. Vi delte en fin hytte på Ogna sammen med Nina og 3 hunder - koselig. Resultatene på lørdagen ble ikke de store for vår del. For første gang på en del utstillinger ble det verken plassering eller CK, men en slett rød. Derfor var det gledelig at reisefølget vårt fikk CK på alle hundene, og Barney ble BIM. Dagen ble avsluttet med 2. best in show på avlsgruppa og 3.BIS på oppdrettergruppen.

På søndagen ble det desto hyggeligere, Mira (fra Aris sitt 3.kull) debuterte på valpeshow 1 dag etter 4mnd dagen, og ble BIR & BIG3 (se post lenger ned). Og morsomt var det!

Fra onsdag til fredag denne uken har jeg vært på årets første tur med friluftslivklassen min. Vi var på "båtliv" roing og seiling i noen tvilsomme veteranbåter. Heldigvis var været bra, og vi fikk litt vind så det ble mer seiling enn roing.

Nå skal mamma og jeg slappe av med reker og krabber, før jeg i morgen setter kursen mot Ringerike, og avd der sin årlige utstilling. Jeg reiser uten hund, men får ett par å stille når jeg kommer frem :-)) Søndagen skal jeg bare slappe maks av - det trenger jeg, for neste helg er det dobbelutstilling i Bergen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar