tirsdag 26. mai 2009

Litt om alt


Ja, ting ble jo litt anderledes enn vi hadde sett for oss med dette valpekullet. Men sist uke kjørte i hvertfall pappa og jeg + onkel ned til Halmstad for å møte hun som eide surrugatmoren. En interessant tur på flere måter. Å sitte i et rom med glass hele veien (så alle ser deg) med så små valper på Horten/Moss fergen er ingen jobb for sjenerte sjeler akkurat :-)


Vi har i det siste vært mange turer i Kilebygda. Rosa var også med oss den ene gangen - og stor koste seg. I morgen skal vi også dit, jeg reiser med 2 venninner + hunden til den ene venninna mi. Så skal vi grille og kose oss om været tillater det. Dette blir Aris sin siste mulighet til gjørmebad før helgens utstilling, for på torsdag er det vask som står på timeplanen.
Rosa i svevet
I morgen kommer Ann Sissel for å få en stuss på Zanto. Etter det skal jeg holde en ny ringtrening for retrieverklubben. Det var veldig morsomt forrige gang, og hyggelige folk, så jeg håper det blir like vellykket denne gangen også. På fredagen reiser mamma og jeg, Aris og Kiara (Aniara's Bumblebee) til Sverige for å prøve lykken i Hasslarp. Kiara stilte jeg også i Kr.sand og hu er ei søt tispe, etter halvsøsteren til Aris - så det skal bli spennende!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar