torsdag 23. april 2009

Mer tid til overs

I dag hadde jeg matteheldags, noe som betyr at 2 uker med heldagsprøver er over for min del. Vel, jeg har MIK i morgen, men vi skal forbrede enn presentasjon, så Kristine & jeg skal sitte her hjemme og gjøre den - mens vi lager jelly shots til lørdagens grillparty! 2 fluer i en smekk det!


I går fikk begge guttene et skikkelig bad, når det først er kun 26 påmeldte flatter på en cruftskvalifisering (jeg tror jeg stoppa å puste 2 sek. når jeg så det!) og dommeren har skrytt Aris opp i skyene tidligere - da skal jeg gjøre mitt ytterste for at og pelsen er på plass. Så nå er det full pakke med tilskudd, vask for å få vekk dau pels og stuss i dag. Siden jeg ikke fønet ham etter første vasken ser han ut som en curly noen steder - derfor må resten av klippen vente :-)



Aris på sist DK tur, det endte med excl og 3akk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar