onsdag 4. mars 2009

Valper og ting går sin gang


Siden sist har det ikke skjedd noe spesielt (ok, bortsett fra at jeg har fått en viss herlig frihet med et rosa kort i lommeboka). Vi er nesten hver dag på sletta hvor vi 2 bente møtes over en kopp kaffe, mens våre 4 bente venner leker sammen. Valpen til Pål, Leon er den herligste for tiden, i hvertfall i mine øyne.
Denne lille hjerteknuseren er jeg så heldig at jeg får stille når han blir eldre :-)

Ellers har Lillan fått løpetid, og parring nærmer seg. Hun er helsøster (samme kombinasjon for 2. gang) til Xentra, som var mor til Aris sitt første kull, så vi håper valpene fra dette kullet vil bli like bra. Alle tilbakemeldinger på E-kullet har i hvertfall vært bra, både på eksteriør og gemytt. Dessuten er vi påmeldt til NKK Bergen, så dit blir det tur den helgen. Vi skal fly med Aris for første gang. Etter div skrekkhistorier på nett den siste tiden er jeg skeptisk, men vi får se hvordan det går. Denne helgen er det i hvertfall harry tur med venninner som står på menyen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar