tirsdag 10. mars 2009

Planene fremover

I går var vi sandtaket igjen. Jobber med å bygge muskler på gutten, skulle fortsatt gjerne hatt litt mer i bakpartiet hans. Men det kommer vel forhåpentligvis snart!

Dårlig bilde, pga elendig vær og mye sand overalt.
Men her løper de i hvertfall opp og ned til de ikke orker mer!



Aris med den elskede kongen sin



I dag kom en ny omgang med vistaprint produkter, jeg tror jeg er frelst! I dag kom en ny trenings t-skjort med bilde av godingen min på. Så nå kommer jeg i femidott genser, med femidott t-skjorte under på trening, hehe... Bestilte også en nøkkelring, penn, brevpapir, skrivebord kalender, notatblokk (sånn klebende) og en bordkalender med koselig bilder av venner, kjente og bikkja. Alt til den nette sum av 112,-



I dag står bare kjipe aktiviteter på planen. Matte, øve til samfunnsøkonomi prøve også skal jeg ned på elixia å trene. Skal på power yoga med noen venner. Deretter er det dusjen og frustrerte fruer som en herlig avsluttning på en slitsom dag! :-)

Helgene fremover begynner å fylles opp. Til helgen skal vi til Oslo å hente flykassen Aris skal ha når vi skal til Bergen. Helgen etter det er vi i Bergen. Helgen etter det skal jeg til Stavanger å lede en ungdomskonferanse sammen med en jeg selv gikk på UiT med i fjor. Så er det noen frihelger hvor vi helt sikkert skal på harrytur (noe jeg også var på denne helgen). Nesten hele mai er det utstillinger. De helgene det ikke er så er det barnedåp og 17.mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar