mandag 23. mars 2009

NKK Bergen

Fredag kveld satte vi kursen mot Torp, vi var på Flesland i 23.30 tiden, hvor mamma hentet nøklene til leiebilen, mens jeg ventet på bikkja og bagasjen. Leiebilen vi fikk var intet annet enn en Toyota Avensis, hehe... Lørdagen sov vi lenger enn vi noen gang har gjort en utstillingshelg tror jeg. På formiddagen dro vi en tur til byen, møtte en av de jeg gikk på UiT med i fjor. Lene hadde nettopp kommet hjem etter 2 uker i England, men selv om hun var trøtt gikk vi rundt noen timer og spiste lunsj sammen - koselig var det i hvertfall :-)
Lørdag kveld ordnet Alfhild, mammas venninne som vi bodde hos deilig taco til oss, før vi gikk ganske tidlig til sengs alle sammen.

På selve utstillingsdagen reiste vi ikke før nærmere halv ni, noe uvant det òg. Siden vi var sist i ringen (om man ser bort i fra de 2 clumber spanielene i hvertfall) ble det litt ventetid. Jeg hjalp Borghild da Carin Terrieren krasjet med springeren hennes. Carin Terrieren med meg i snøret fikk desverre en 2.pr i Juniorklassen, men med fin kritikk, hun var litt for feminin i typen for dommeren, og selvfølgelig litt uferdig.

I flatringen gikk det greit nok. Aris ble nr 2 i åpen klasse. Dommeren sparte på både de røde sløyfene og CK'ene han, så vi ble nr 2 uten noe mer. Kompis til Mette og Raimo, vant åpen klasse foran oss, og tok også certet. Skulle visst ikke tipset de om utstilling neii, hehe.... Beste hanne ble Zack (C. Catch the point), og BIR med cert & NUCH ble vakre Nemi (Toffedreams shine`n sparkle) til Kennel Attentive, hun ble også BIG2!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar