mandag 2. november 2009

NRK Telemark

I helgen hadde NRK Telemark sin årlige utstilling. Begynte ikke før kl 10, så må si det var deilig å stå opp kl 8, gå en tur i skogen med hundene for så å reise bort dit - slik skulle man hatt det oftere!! Jeg skulle egentlig bare stille 1 hund denne gangen - Baltus. Han var litt for uferdig for dagen, og det ble en blåsløyfe, men dommer Sven Slettedal kommenterte kvalitetene hans, så her er det bare å ta tiden til hjelp :-)

Deretter stilte jeg Vasco i beste hannhund, siden Brit-Elin hadde 2 hunder der. Ble ikke plassering på han eller Marco, desverre. Deretter stilte jeg Bella, valpen til Lill-Ann. Vi ble nummer 4 i klassen, med kritikk uten et eneste negativt ord så vidt jeg husker? Deretter skulle Klara i ringen, veldig greit å få stilt henne en gang til, i og med at hun blir med til Danmark neste helg. Hun ble nr 3 i champion med CK, men flott kritikk. Resten av dagen brukte jeg til å ta bilder, hjelpe til i storeringen og ta bilder. Senere på kvelden ble jeg med noen andre som hadde jobbet på utstillingen ut å spise - koselig! :-)

Resten av natta gikk med til å leke taxi for kjentfolk på russekro, så da var bensinpengene til Danmark i boks? hehe...

BIR; Flat Garden's Mathilde IX og BIM; Covenstead Ambassador.
Gratulerer så mye til Finn Arild og Jon Andre med BIR og BIS enda en gang!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar