torsdag 2. juli 2009

Lenge siden sist

Det har blitt lite blogging denne måneden. Late dager med deilig vær og sommerjobb får ta skylda. I sommer jobber jeg på Norcem (en sementfabrikk for de som ikke visste det), og de fleste kommentarene jeg har fått ang det har vært "Haha, jeg skulle gitt mye for å se deg i det arbeidsantrekket der!", "Haha, serriøst??". Og så skitten som jeg ble første uka (les; dusja 3 ganger før jeg dro hjem) så tvilte jeg litt på om dette skulle gå hele sommeren gjennom. Men etterhvert som vi begynte å laste, så ble det ikke så verst. Men de dagene vi kjører tilslag (vi staker så det ikke skal bli tett) er det fælt. Det er 30 grader ute, og du får DEN varmen i fleisen bare du går inn der, så skal du i tillegg jobbe der. Jeg tenker hardt på pengene de ganger jeg er der ;-) Vi har bodd noen dager på hytta, og det trives både vi og hundene med. Og med bare 30min å kjøre til jobb om morgenen så fungerer det fint.

Ann Sissel og bror Zanto har vært på utstillings tur i Trøndelag. Det ble en bra tur resultatmessig, 2AKK, CK med henholdsvis 3bhk/4bhk/sist ut før plasseringen, samt 4akk på siste utstillingen. Gratulerer! Godt gjort å plassere seg så jevnt, ikke minst i varmen som var. Så nå er det bare å fortsette så tar dere oss snart igjen hva antall cert gjelder ;-)

I går tok jeg med meg 2 venninner opp til Siljan. Vi skulle ta oss en tur med Aris/Lillan valpene. De er en herlig, aktiv gjeng på 7stk som nå har passert 7 uker. Jeg er glad alle har vært så store, spreke og friske - med tanke på at de fikk en tøff start på livet! Nå er straks alle solgt - håper de får noen flotte familier alle sammen, noen kommer jeg nok også til å se på utstilling fremover - så det blir spennende. Noen få bilder følger, så gjenstår det bare å ønske alle en riktig god sommer!







3 kommentarer:

  1. Så nydelige valper! God sommer til dere også.
    PS: vi setter pris på å få skryt i bloggen din :-))

    SvarSlett
  2. Godt at det ikke bare er meg som ikke oppdaterer så altfor mye hehe...

    God sommer til dere også :)

    SvarSlett
  3. Jeg har bilde av deg i antrekket jeg;)
    Lekkert, lekkert!

    Kristine Mali

    SvarSlett