mandag 27. juli 2009

Hva har jeg gjort den siste tiden?

Bortsett fra jobbe og sove? Svært lite...

Uansett - forrige uke lastet vi den o'store klinkerbåten det har vært snakk om hele sommeren på jobb. Mye hull og tull (bokstavelig talt). Jeg sjarmerte first officer'en i senk og hanka inn en hel pose med godteri (dette skjedde før jeg faktisk gikk inn for å smile til staben på båten) og en sjokolade som skiftlederen min måtte love å lever personlig til meg c",)


Denne helgen jobbet jeg 12t på lørdagen - imens var flere bekjente på utstillingen til Retrieverklubben i Sarpsborg. Først tikket det inn melding om at Zanto hadde vunnet åpen klasse med CK! Deretter kunne Camilla ringe å fortelle at alle golden damene var svært fornøyde. 2x CK, hvorav en med klasseseiere og BIM valp. Så det var morsomme nyheter å få mens jeg satt å kjedet meg på jobb! Gikk tidlig til sengs på lørdagen - for søndagen skulle jeg til Moss!


Stod opp übertidlig - Aris var kjempeklar for utstilling, og kunne ikke vente med å hoppe inn i bilen! Var på plass i Horten 30min før første fergen gikk (ivrig?). Fremme på utstillingsplassen 07.30 - parkerte nærmere enn noensinne, satte opp teltet helt på egenhånd *stolt* og spiste litt frokost. Denne dagen delte jeg telt med Ann Sissel m/fam & Kristine Mali (som endelig har blitt en del av gr 8) - koselig selskap med andre ord!
Først ut var Aris & Zanto i åpen klasse. Det ble gitt mye blått i begynnelsen, så jeg hadde vel ikke de høyeste forhåpningene. Begge fikk rødt, og Aris 4akk - Zanto 2akk m/CK. Håpet jo på at Zanto skulle plassere seg som 2 eller 3bhk igjen, men den gang ei!! Dommern syntes visst at Zanto var penere enn vinneren (noe jeg (helt objektivt selvfølgelig, hehe) var enig i!) og satte ham som 1bhk - YES!! Ble en anelse overrasket - men så morsomt!! Zanto endte som BIM bak Hannemors Make My Day, som også tok sitt første cert - grattis Hanne!




Pene gutten!


Kylah i fint driv. Foto Hege



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar