mandag 12. april 2010

Snart mai!

Mai nærmer seg med stormskritt, og det betyr: sol, varme og RUSSETID! :-D
Det har vært en del russerelatert allerede for min del ettersom jeg er knutesjef for vår skole, og dermed også er med i russestyret. Knutene var ferdige for noen uker siden (199 stk) og de er for tiden hos skoleledelsen til godkjenning. Kickoffet er allerede 24.april, så det haster å få russebil og russebukse ferdig ettersom hele neste helg går til Bergenstur. Heldigvis er det masse fridager fremover siden vi er inne i heldagsprøve perioden nå. Bilen har vi forøvrig ikke gjort noe med enda.... Eksamen har jeg fått 28.april (jeg tar historie som privatist), etter russetiden er i gang, men før dåpen natt til første mai - så jeg klager ikke. Godt å være ferdig med den :-)

Noen dilemmaer fører også russetiden med seg for meg. SBHK/NRK Rogaland utstillingen er 1.mai helgen. NKK Kr.sand er Landstreff i Kongeparken helgen. Jeg valgte vekk den første (men det var ikke mye gøy), og satser på den andre i det minste. Selvom jeg revurderer det dersom certet skulle komme i Bergen.



I mens nyter Aris og jeg det deiiiilige været! :-)

1 kommentar: